Tuesday, May 23, 2023

May 23

12:15 Am stat ieri noapte la un hotel și am dat drumul la televizor și pe un canal de știință ceva era un film cu peșteri din Slovenia. Din film mi s-a părut că peșterile acoperă o mare parte din țară și nu sunt explorate în totalitate, deci nu se știe cu certitudine lungimea totală.

Nu găsesc filmul ușor dar am găsit pagina Wikipedia cu peșterile cunoscute deci explorate. Se poate sorta lista făcând clic în capul de listă de exemplu pe lungime și deci se poate vedea imediat că totalul lungimilor e mult peste 100 km. În film am mai văzut că una din cele mai mari a fost găsită din întâmplare, chiar înainte de vizita împăratului pe la 1800 și ceva.

Am vrut să scriu despre asta fiindcă am văzut de-a lungul anilor mențiuni despre așa zisele tunele dacice. Nu ar fi exclus ca ele să existe.

Mă mai gândesc mereu și la faptul că Salina Turda, care este pe singurul segment de autostradă funcțional din zonă, poate fi de fapt o poartă de intrare pentru exploatări de aur nedeclarate.

9:05 Despre crimele și sabotajele deliberate ale conducerii României în ultimii 33 de ani.

Mai există o metodă de acumulare nemenționată în articol, absolut pasivă și fără pierderi (în afară de evaporare care e constantă oricum și e în funcție de suprafața lacurilor). Se opresc hidrocentrale de putere echivalentă a vârfului pentru solare (care apropo generează la maxim în medie 4-5 ore pe zi sau ore cu soare când au o eficiență medie de 25%) și atunci când bate vântul pentru eoliene. Se acumulează prin umplerea lacurilor.

9:07 Ungrovlahia. Un scandal cu alt scandal. CEDO centrează, Bănescu dă cu capul. Cum de au nimerit-o totuși chiar după ce am postat despre Pink Floyd, postare care însă nu a fost pro gay ci invers.

9:10 Coreografie Constanța. Un scandal cu alt scandal. Și mai potoliți-l pe Dinescu!

9:30 George Costanza's shrinkage. Seinfeld, a show about everything. BTW i don't know how women can walk around dressed like that in hot summer days.


11:40 Unoccupy Oregon. Never two in the same time. As i walked the three miles, scenes were unfolding, but only one after or while another was ending.

11:45 That's Britain's role, not fate.

11:32

The Actors.

11:53 Last year there was an abundance of tomatoes and cucumbers. This year the bed next to ours is infested with aphids. They ate the flowers of our strawberry bush and there was only one flower left and it turned to one strawberry. Angela used Neem oil but there are too many coming every day. Second bed (in the middle).

No comments:

Post a Comment

Friendly comments welcome

Note: Only a member of this blog may post a comment.