Tuesday, August 8, 2023

August 8

12:12 Un scandal cu alt scandal. Mi-a luat ceva timp să reacționez la toată faza (în afară de asemănarea găsită) fiindcă nu am văzut nici un video. Dacă vă uitați la secunda 20 în acest video (de sub poză) veți vedea că tipa balansează valiza cu o mână prin aer, nu pe roți, ca și cum ar fi goală. "Alina" la vârsta și alura ei trebuia să fi avut cel puțin 45 kg. Au devenit disperați, au venit cu această găselniță ca să mai uite lumea.

Apropo. Toți se vaită de ani de zile cu PNRR, pielea ursului din pădure, cioara de pe gard, în timp ce de la bugetul nostru pe ministere lipsesc mult mai mulți bani de ordinul a zeci de miliarde de euro.

12:15 Eu. Ieri era să dau colțul (să o merlesc, whatever) singur într-o parcare aproape goală. După câteva zile de muncă intensă la mașină, eram puțin obosit, am fost într-un loc lângă ocean, am mâncat ceva, am băut 2 pahare de vine alb Chardonnay la pungă (ieftin) care e acceptabil. Angela a intrat să joace, eu m-am culcat în parcare.

La un moment dat a venit un tip beat și s-a urcat într-o camionetă mare, a oscilat când a dat înapoi și a lovit mașina de lângă el după care a plecat deși SUV-ul securității cazino-ului mergea pe acolo tot timpul sperând poate să mă prindă cu paharul în mână, dar eu nu am mai băut iar pe stâlpi sunt camere în toate direcțiile.

La un moment dat a venit o gașcă cu o camionetă uriașă și au parcat chiar în fața mea. Din ea s-a dat jos un grup de japonezi îngrășați să pară americani, mexicani, whatever și au început o gălăgie fantastică. După vreo 5 minute au plecat iar eu am adormit și m-am trezit cu o apnee severă, am deschis gura și m-am forțat să respir deși mă luase amețeala.

Dar cred că am fost ca mort adică nu am respirat cel puțin vreo 30 de secunde, din motive de congestie nazală, amorțeală.

Am stat și am respirat vreo jumătate de oră după, nu reușeam să-mi revin. Am deschis ușa la mașină și mi-am dat seama. În aer plutea un fum înecăcios, care mă și amețea dar care mi-a provocat și episodul respectiv. Cred că dacă eram beat, nu mă mai trezeam. Am stat așa jumătate de oră, nu îmi păsa de nimic, nu mă puteam hotărî să fac ceva.

Până la urmă mi-am pus pantofii și am mers cu greu înăuntru unde am găsit-o pe Angela. Înăuntru câțiva oameni (luni noaptea) care făceau circ.

Angela și-a luat o săptămână de vacanță fiindcă nu mai poate să meargă, șchioapătă de un picior, are o inflamație dureroasă în talpă.

Mi-am revenit din amorțeala aia abia când am ajuns acasă, după 150 km de condus.

M-am trezit după 5 ore și am mers afară și am înfundat ca de obicei găurile din pământ de sub ușă de unde iese un miros iritant dar nu am mai putut să adorm.

După ce am "luat" iar antibiotice (plasture cu tablete pe mână) și am presărat praf de antibiotice pe bubulițe, mâncărimea mi-a trecut și acum se vindecă, cred că e vorba de super-bug-ul care îți mănâncă pielea (flesh eating bacteria), după ce am umblat la mașina de spălat cu mizerie în furtun de 20 de ani.

No comments:

Post a Comment

Friendly comments welcome

Note: Only a member of this blog may post a comment.