Friday, September 10, 2021

Septemnber 10

12:13 Nici o zi fără o temă pentru acasă. Pentru că m-am enervat peste măsură de ultima ciudățenie prim ministerială nelipsita de subliminale sau chiar apropouri, care pare să înlocuiască seriozitatea funcției, în timp ce încercam să mă culc și eu ca tot omul mi-a venit și o idee ca să compenseze toate acestea.

Superman, pe numele său Kar El, în mod curios, a fost creat de doi desenatori de benzi evrei canadieni, Shuster și Siegel, și pare a fi inspirat de zeul roman Mercurius (merx, comerț (mercurial), merchant, Mercury, mere queery sau mere curious LOL), care provine din panteonul olimpic grecesc de 12, unde se numea Hermes, cu aceleași funcții.

Putea zbura, datorită sandalelor sale, a fost dotat cu un băț (cristalul lui Superman, piatra filozofală, gheața din scotch-ul lui JR) și era mesagerul zeilor (Kar El a fost trimis tot așa pe pământ de pe o planetă practic de zei, Krypton). Caduceul său (bățul), care câteodată are un șarpe, câteodată doi, pare să fi inspirat S-ul de pe tricoul lui Superman. Mai avea și o pânză cu care se învelea, corespunzătoare capei lui Superman, etc..

6:10 I didn't know!

Also will try today to measure the force required to press that clutch using a bathroom scale but i'm sure it's something like 100 pounds, or 5 times more than it should.

4:26 Fire with fire. Prima și a doua viteză, apăs ambreiajul cu stângul, a 3 și a 4 etc. cu dreptul. Adică iau piciorul de pe accelerator, apăs ambreiajul, schimb viteza după care îl mut înapoi pe accelerator. (Am mai încercat, câteodată merge chiar direct dintr-a 1a în a 2a etc., sau să scot din viteză, fără ambreiaj de loc dacă ridic piciorul de pe accelerator și ghicest turația). În acest fel minimizez apăsarea cu stângul asigur o simetrie a tuturor forțelor care apasă pe vertebrele mele lombare. Am mai pus niște WD 40 pe articulația de la pedala de ambreiaj (una din ele), pe pipăite fiindcă nu pot să văd acolo, urmează vaselină După o cursă (am luat-o pe Angela de la servici), Deja mi-e mult mai bine, azi dimineață credeam că m-am ologit de tot.

Astăzi am dormit toată ziua. Când m-am trezit, apartamentul era plin cu un fel de fum, geamul de la dormitor era deschis, sperietoarele de cârtițe încă nu și-au făcut efectul, mare activitate în jurul meu, ca de obicei când am de mers afară să mă uit la truck.

No comments:

Post a Comment

Friendly comments welcome

Note: Only a member of this blog may post a comment.