Wednesday, September 22, 2021

September 22

5:30 The two kids are back and screaming in the yard. Last night i gathered a bag full of debris they left in the yard. Minutes ago they came to scream and wrestle ft away from my balcony. I yelled at them and told them to leave. One of the just knocked at the door. I guess.

7:01 The kids have left about half hour ago, in their place came some choking smoke. I believe they are train to move and scream by ear prompter, following my brain waves. Can't do nothing any more.

10:13 În perioada de după 2000, după job-ul de la AVX în timp ce căutam un job am încercat să învăț limbajul C și chiar am făcut un program, un spectrum analyzer pentru muzică, din acela cu bare care se ridică, ce le au unele playere, hard și soft, destul de sofisticat, care însă nu folosea nici o bibliotecă C și din cauza asta era foarte mic (cel mai mic program posibil în Windows). L-am pus într-o bibliotecă de programe, nimeni nu a fost interesat. Ce nu știam eu pe atunci e că tipii care stăteau dedesubt (la Sussex), 3 băiețași, erau poate studenți, fumau ceva și dimineața când mă trezeam, Angela lucra tot așa, de la 6, eram în ceață. Mergeam așa prin oraș cu truck-ul, căutam un job, orice, am aplicat în sute de locuri, însă probabil miroseam și mă comportam ciudat.

Însă am învățat ceva C, dovada este că am putut să caut și să modific un script în Java, care este destul de asemănător cu C ce mi-a permis să afișez aproximativ suma cheltuită la Ministerul Transporturilor, de la începutul anului și până acum, care este într-o variantă (cu credite de angajament, cine le înțelege) de până la 32 miliarde lei. Anul având 31.14 miliarde de milisecunde, o secundă aproape coincide cu o mie de lei etc..

11:20 Mi-au căzut ochii pe o postare de-a mea în Edge (browserul de la Windows, practic). Litere care dansează în sus și în jos? Parcă am mai văzut ani în urmă dar am uitat. Probabil o mare parte din cei care se uită aici se uită cu Edge. Deci am schimbat caracterele la blog pe alt tip care se văd bine și în Edge. Pe faza asta a venit tipul de sus, după vreo două săptămâni lipsă, și a început să facă ce face mai bine, să izbească adică.

11:52 Ultima însemnare de azi, coasta de vest SUA, unul din ultimele fuse orare de pe planetă.

Președintele jucător e o frază care îmi amintește de Trianon. Motivul pentru care îl susține necondiționat pe ultimul său prim ministru este că au fost prea mulți, nu mai poate numi altul.

No comments:

Post a Comment

Friendly comments welcome

Note: Only a member of this blog may post a comment.