Monday, October 17, 2022

October 17

8:35 AQI is 75 due to wildfire smoke. However there was much more smoke in the apartment. Had some shortness of breath due to nose congestion during sleep. When i opened the balcony door which now is usable (on the old door the screen was glued for years) i saw the lock was off which means could have been opened from outside though i remember i put it on. Under the wall next to ours they were three mole holes which i covered and then aired a bit. Feeling better now.

1:50 Nu e secret, ci discret. Aporo, Șoșoaca și masonii. Masonii nu primesc femei în lojele lor. Există una sau două loje pentru femei, dar nu știu dacă în România. O ilustrare a acestui fapt o găsim în melodia lui Linda Perry, solista de la 4 non-blondes care poartă niște ochelari ceremoniali masonici pe un joben (și ca să pară mai înaltă). Tiler (faianțar) este o funcție de îndeplinit în masonerie, însă de multe ori mă gândesc că poate veni de la numele TILE, vechea denumire a Groenlandei, cu referință la cultura Thule, care este o acoperire pentru extrema dreaptă.

Apropo, mi-am amintit de ceva. Monday business as usual. Pe unde am fost, pe cine am văzut. Mă gândeam mai mult la tipa din cazino, care semăna cu o prințesă grasă făcută brunetă.

Sâmbătă ca de obicei am ales să fugim de aici unde vedem cu ochii. Fum, zgomot, cârtițe. De asemeni am ales să nu mai beau (de) câteva zile, doar așa să văd ce se întâmplă, dar nu s-a întâmplat mare lucru, deși mi-au mai trecut durerile abdominale de prin jurul pancreasului, mă simțeam tot high, probabil de la fumul din găurile de cârtițe pe care nu le-am mai verificat recent.

După mai mult de o oră de mers, sâmbătă la 3:44 după amiază am ajuns la o barieră care bloca drumul (undeva la marginea deșertului, unde începe drumul marcat cu roșu pe acest screenshot de google maps venind din sus). Pe barieră scria că a fost un accident, care s-a întâmplat aproximativ 21 de ore înainte. Când am plecat de acasă google maps nu arăta nici o deviere, cu 107 mile până la Indian Head, ca de obicei.

Telefonul cu GPS și google maps s-a blocat, nu mai spunea nimic (mi-aș lua un GPS adevărat dar nu știu unde să-l instalez în mașină, de fapt ar trebui să încerc iar cu aplicația Android Auto - telefonul vechi nu mergea - dar și Android Auto se bazează tot pe GPS-ul din telefon) așa că am înjurat mult și am luat-o după alte vehicule (în general camionete gigantice de care acum mă tem în trafic) pe un drum pe care nu am mai umblat niciodată. Când am ajuns la intersecția de sus pe harta ODOT am intrat la o stație de benzină să întreb unde eram și pe unde trebuiam să merg. Un tip cu mustață îngustă și înaltă punea benzină într-un SUV de California și am crezut că e stație cu autoservire iar tipul era din California așa că am intrat să întreb.

După 2 ore de condus și puțin fum în ochi, direct coborât din mașină după un drum cu multe curbe și împins din spate eram destul de obosit și îngrijorat că unde sunt și dacă ar trebui să mai iau niște benzină de la o stație din pustiu cu o singură pompă și nici nu-mi păsa cine putea să fi fost. Tipa dinăuntru era micuță și avea o figură familiară simpatică cu păr cu șuvițe șatene însă mi-a spus că nu știe (unde era?) și să-l întreb pe el, care mi-a spus de 3 ori "straight this way" cu un accent ciudat și mi-a arătat drumul care pe harta ODOT de mai sus era cel din mijloc cu gri. După google maps am mers astfel. Am luat-o deci în jos pe drumul acela vălurit și curbat și s-a luat după mine o camionetă roșie uriașă care stătea prea aproape în urmă și mă împingea cu mai mult de 70 mph, uneori cu 80 (așa fac mai recent sau de vreun an, după accident) așa că mi-am luat inima în dinți, am tras cât mai aproape pe dreapta, cât să nu cad într-o prăpastie și am semnalizat dreapta și în sfârșit m-a depășit mergând mult peste limita de viteză pe o stradă cu asfaltul uzat și în valuri. Deci dacă tipul de la stația de benzină nu era real (nimeni nu mai e  pe unde merg, sau poate nu a fost vreodată în 27 de ani, dar m-am gândit că nu s-au gândit la accident) nici accidentul care a blocat drumul nu a fost real deci nici autoritățile nu sunt reale deci nimic nu e real.

Toată faza s-a întâmplat pe rezervația indiană. Steven Tyler spune că e de origine indiană. Eu nu cred.

Two Spirit. Apropo cred că l-am văzut pe tipul ăsta în cazino, tipul e sigur japonez, am să-l caut (am o listă lungă înainte).

Așa că mă duc la Liquor Store, o tâmpenie care există numai în Statul Oregon, mici francize specializate pentru tărie, unde șef la un moment dat era mortul Gary Moore, să fac slalom prin trafic la oră de vârf, cu multe capcane, și unde mă așteaptă alți artiști, pentru o replică sau două, fiindcă încep să am impresia că dacă nu beau sunt și mai prost.

5:15 Don't have the time to write about the adventures at Liquor Stores. The important thing is i made it back, in one piece. On my way there i had this flashback about a troubling news from a Romanian site and remembered something that always intrigued me and made a commitment to write about when i get back (if i don't forget and i didn't).

The names on the Vietnam Memorial. For some reason, they are not written in alphabetical order so i would assume it would be a big task to find one. But at 58k names there should be people with same names (middle name included) more than they say. Started to think about this long time ago, after i read the material written on conspiracy theories sites on early internet, complaining of all kinda things irregular about the war. So what did they wrote on the wall when two guys with the same name died?

I think you know where i'm getting at. What if they arranged the draft in such ways they were 10 for each name? Relatives would go there and eventually find the name. 10 different sets of relatives that is.

Other than that memorial, there is no other hard evidence for the public about the numbers.

Equally troubling. I read news that recruits in Ukraine war are being pushed in the front line while other "friendly" troops cut their way back. Some are misfits and/or drunks grabbed from the streets or prisons, some clueless youth. Providing them with no training and gear that sometimes is not military grade, triggering the fear they used so much they ran out of it. You can see the enthusiasm on the faces of these activated reserve officers caught during a short (eastern orthodox) ritual in a mistitled picture.

WWI. WWII. Asian wars. Iraq. Afghanistan, both for Russians and Americans. Pandemic. Propaganda. Decimating the population, currently mass killing the young people of Russia, maybe of Ukraine too, to whom could serve this?

10:23 While i translated this poem, i realized this news appeared after i posted a link with the original which can be translated with google. I also complained of shortness of breath in the last few days.

10:37 What was i saying? Cruise and XenuMore recent.

10:50

11:00 Sper că încercând să țin pasul cu contraștirile lor, am reușit să arăt suficient de mult pentru a crea un interes, o ancoră în mintea cititorilor despre faptul că știrile fac parte din simbolism, au o viață a lor aparte în spațiul cuantic sau metafizic al simbolurilor, și au doar ca pretext sau substrat evenimentele din realitate, care de cele mai multe ori sunt falsuri sau exagerări sau chiar evenimente create special pentru introducerea unor simboluri "de corecție" în spațiul comun. La fel ca și personalitățile politice și mediatice, care în realitate trăiesc în spațiul metafizic numit de australienii antici "dreaming". Treaba e nașpa, vă spun eu.

11:10 Social Darwinism is an extension of Darwinism and first justification for Nazism. If it was true, would humans be the first social animals to exhibit competition and hostility towards the same species?

Or maybe it's not the same species and that is pure, not social Darwinism. But if they can interbreed, they are the same species.

Let's look at other social animals. Do different beehives compete among them? Can that competition lead to selection? Could be, if a beehive eliminates the other. Same goes for a wolves packs. However, Nazis see themselves as wolves and the Jews (their only true enemy) as goats. Killing the goats is not competition but simply feeding and leads only to survival of the pack. Killing of all the goats and taking the lebensraum of the goats can only lead to their own destruction.

But what is the true motor of evolution? Competition or adaptation?

But then humans are more than animals. Human conscience as a result of evolution is also a radical step towards a new kind of biology, that of sentient species when minimalist or basic or even "social" Darwinism may not apply at all.

One more question. What are those humans who give up individuality and any power of decision over the most important aspects of their lives, thus what truly defines a human being, in favor of obeying a hierarchy that has on top one single human (leader of the pack, queen bee) that is thought to be god, imitating wolves or social insects? Or those who erect a dictator that acts almost as a god and then obey him in life and death living the illusion of achieving victory thinking themselves a superior race? I would call it devolution, downgrading, nostalgia of being a non-sentient species living in a lost paradise, without human worries.

But then there are those who say individual conscience is an illusion. It may very well be. They are trying for decades to convince me to give up.


No comments:

Post a Comment

Friendly comments welcome

Note: Only a member of this blog may post a comment.