Sunday, October 23, 2022

October 23

12:28 While i was working late Saturday evening to finish a long and complicated post about Romanian justice and curroption, a party was going on in the party building next to ours. Just because i went to Dragon Herbarium?

12:30 Nice. Show a growing girl a romantic world...

1:00  Sunak vs BoJo. Între înger și drac trage omul sărac înhămat la pământ...

Between angel and demon pulls the poor man harnessed to the Earth...

One of the most memorable verses in Romanian poetry. If you pull it out of that mixed poem i don't want to link to, featuring among other things, naive communism and deepest philosophy, but this is Păunescu, a poet of dynamic contrasts and contradictions.

1:40 Am stat și am scris la postarea aia grea despre justiție și am pierdut firul evenimentelor și mai ales a ștergerilor (informațiilor). Faza cu electricitatea din Ucraina de exemplu a apărut parcă după ce am postat eu traducerea aceea. Încât stau și mă întreb dacă mai pot să fac ceva ce îmi place și care mi se pare absolut nevinovat.

1:56 The pains of ungaying. Wondering. What Păunescu would have to say about this.

This starts to be funny to me... It appeared after i posted the above, you know, with angels and demons...

2:00 One thing is sure. US Congress should not subpoena Trump or be in contempt whatever because it is a legislative, not a judicial body. Nor the President should veto a bill of Congress rending Congress useless and no judge should  block a Presidential order, all according to Montesquieu, the French philosopher who inspired the Declaration of Independence. I agree the 3 powers should both cooperate and compete, but never doing the job of another. It looks like judicial need interfere with executive and legislative, if they pull out of constitutionality and legality, but only after a judicial process at the highest court, which can only judge by example the President's acts or constitutionality of bills.

In reality though separation of powers in state in reality is an ilusion, it can never work.

2:15 Ashmole...

7:44 Toate ca toate dar asta e ca o (anti) sinteză a tot ce am scris ieri...

Felul în care reacționează ei mă duce la o singură concluzie. Informația despre un eveniment deși pare cauzată de acel eveniment, odată scoasă din mediul (vecinătatea) în care s-a produs evenimentul, nu are nici o legătură cauzală directă cu acel eveniment, ea putând fi falsă sau adevărată, este un eveniment în sine mediat de persoane (in)conștiente.

Faptul că informația poate fi falsă sau adevărată nu poate fi verificat numai din acea informație. Este nevoie de verificări și coroborări active din partea receptorului cu alte informații. O informație adevărată neverificată se poate pierde (distruge) în noianul de zgomote (entropie) produse de o media neloială unui anumit public.

Exemple (la prășit prin site-uri).

Ministrul Justiției crede deși nu poate verifica. De fapt, această informație aruncată în media zilele acestea pentru a produce zgomot, nu poate fi verificată de nimeni. Îți plac regulile, ai încredere în regulator, joci. Nu, nu. Vrei să devii clovnul lor, faci niște bani, care poate ajung la tine sau poate la vreo mafie, te expui riscului de a fi terfelit la nevoie, tu și "țara ta", fără nici o șansă de apel pentru că ești condamnat fără judecată.

But you may feel a little sick (Pink Floyd, Comfortably Numb, ce-i spune doctorul înainte de injecție).

Cireașa de pe giveciul furnizat dvs. de media azi. Procuratura nu putea face asta bineînțeles, era nevoie de superprocuratura numită de noi DNA.

Gosztola. Hot News. Doi turiști au furat o gondolă (ce dreq poți să faci cu o gondolă?)

Electricity iar. Fisherman of men. Ce dreq de undiță era aia? Erau fire electrice de înaltă tensiune (și joasă înălțime) lângă lac sau râu? Avea sârmă în loc de fir de nylon? (că doar nu era moldovean).

Răsturnare de situație, un titlu aproape zilnic în media din România. În realitate, e vorba de ciulinii Pestei.

CurroptionStabbed by the flesh (of a neon light).


PM syndrome.

12:05 Este atât de frustrant fiindcă mi se pare că numai eu văd dușmănia din media față de români. Da, e adevărat, au trecut prea mulți ani de când își fac de cap nestingheriți și au creat și "educat" publicul care acum este complet paralizat. Dar până și eu m-am uitat de vreo 10 ori în zile diferite timp de cel puțin o săptămână la poza asta fără să mă prind. Chestia e așa. Subiectul te șochează din prima, îți deschide larg poarta emoțiilor iar fraza intră acolo subliminal.



No comments:

Post a Comment

Friendly comments welcome

Note: Only a member of this blog may post a comment.