Thursday, December 29, 2022

December 29

4:00 Just asked google a question. What organs are affected most by microwaves. Eyes said google because there's little blood circulation and can't be cooled.

I know, the official theory says microwave effect on human body is heating only. But how the heating occurs? The electromagnetic waves create electric currents at the same frequency in tissues, that's how.

Anybody who accidentally put a piece of aluminum foil in the oven saw sparks created by vaporizing of the aluminum by the high currents flowing in the foil. 

Or if you put meat like in meatloaf and other stuff in the same time in the micro. Meat is going to get  heated more because it has more electrolytes in it than by example mashed potatoes.

And of course the more conductive a tissue the more is going to be heated at the same exposure or distance from source.

Aqueous solution of baking soda is 2 or 3 orders of magnitude more conductive than blood which has some equally conductive salt in it but in much lower concentration than the baking soda in pancreatic juice.

Where i'm tried to get at. The stomach content is acidic. Hydrochloric acid is a good conductor of electricity and is going to get heated more by your cell phone than surrounding tissues. All the acidity in your stomach needs neutralizing in the duodenum by the baking soda produced in the pancreas. Pancreas is like a sponge that produces among other things baking soda and is full of it. That's where i'm getting at.

Pancreas most likely absorbs hundreds of times more microwave radiation than any other tissues. And we literally are bathing in it. If you don't believe me, download any app that identifies the networks and devices around you. Think of the multitude of phones in busy places or in classrooms.

5:10 În loc de darea de seamă pentru cheltuielile bugetare pe 2022. Legea a stat luni de zile prin Parlament, Senat, poate CCR, ca orice lege înainte de a ajunge la Președinte pentru promulgare, de ce nu am auzit nimic până acum?

4:17 O chestie de mașină pe care n-am știut-o până azi (și a fost motiv de panică). Nivelul la ulei cu motorul rece la o temperatură de 10 C după o scurtă pornire este cu aproape jumătate de litru mai jos decât cu motorul cald după 5 minute la ralenti, cu acul de temperatură la nivel normal, din motive de dilatare a uleiului cu temperatura dar și de persistență a uleiului gros și rece în partea de sus a motorului (dacă l-ai pornit fără să-l încălezști).

Și dacă tot am scris asta, încă una despre cum poți să verifici nivelul de uzură al unui motor. Poate la fel de complet ca un test de compresie, dar mult mai ușor de făcut. De fapt cel care vinde mașina nici nu știe că tu o testezi. Trebuie doar să conduci mașina cu motorul rece, megi câțiva metri și frânezi. Apoi lași motorul să se încălzească la regim (urmărești acul de temperatură care de obicei trebuie să fie puțin mai jos decât mijlocul cadranului), cel mai bine să conduci mașina câteva minute că tot faci test și faci aceeași manevră la aceeași viteză, forță de apăsare a pedalei și dacă se poate în același loc.

Dacă există diferență mare între promptitudinea (distanța) de frânare cu motorul cald și cu motorul rece, înseamnă că motorul este uzat. Acest test spune ceva cu mult înainte de a vedea fum albastru pe eșapament, ceea ce indică uzură catastrofală cu arderea uleiului în cilindri.

De ce. Uleiul rece (gros) etanșează mai bine un motor uzat decât uleiul cald. Frânele sunt asistate cu vacuum din motor. (Temă. Încercați să identificați linia (furtunul) de vacuum dintre admisie și cutia diafragmei de asistare a frânei).

Dacă motorul este uzat și etanșarea inele-cilindru este compromisă, motorul nu mai are același vacuum (putere de aspirare în galeria de admisie după clapeta semi-închisă) cu uleiul rece sau cald mai ales din cauza presiunii cauzate de gazele la sute de atmosfere care trec de inele și presurizează motorul și intră înapoi în cilindrii aflați în faza de admisie.

Bine poți să faci același test cu un manometru de vacuum conectat pe un port de admisie, dar trebuie să-l ai, să știi unde să-l conectezi (de obicei la cutia de asistare a frânei) iar cel care vinde mașina trebuie să te lase.

Există de exemplu la mașini de peste 100k diferență de frânare cu motorul rece/cald, care crește iarna, e absolut normal, dar diferența nu trebuie să fie prea mare.

După cum am mai spus și în alte ocazii, se poate face "antrenament" pe o mașină uzată bună cu un număr de km asemănător, a unui prieten.

5:45 Can't wait to get my new camera tomorrow to show the last mods i've done to car's battery connectors (not all of them implemented at the time). Last night from Ilani to here, 40 miles, i've done 45 mpg.

11:03 O ipoteză șocantă. Știri inventate pentru a scoate din memoria dvs. alte informații mai ales la perioada dintre ani, un timp al bilanțurilor mentale (și nu contabile ale guvernului). E vorba de deranjanta cifră de 55 miliarde lei cheltuită de Guvern în primelele 10 luni ale anului, pe te miri ce, combinată cu conecția Australiană.

Internațională fiindcă problema e aceeași la toate guvernele mai ales în SUA unde sumele lipsă ajung la mii de miliarde.

Autocarul grecesc care s-a oprit într-un șarpe curcubeu, un film de Toni Greblă. De asemenea simbolizează neputința "intrării în Schengen" (unde suntem de mult), datorată și porozității frontierei grecești. Și l-au scos la suprafață pe Toni Grecu.

Lista continuă. Fata cu mâinile amputate de la Iași.

12:41 Imagini emoționale, numere de circ ca miracole de Crăciun. Nu e prima dată, avem de acum o mică tradiție.

No comments:

Post a Comment

Friendly comments welcome

Note: Only a member of this blog may post a comment.