Friday, August 20, 2021

August 20

12:39 Cred că mi-au dat o cantitate suplimentară de praf (metsubushi) pentru că am stat o oră în mașină și am privit trecătorii. Lemnul roșu se mai numește și se-quoia. După un timp am început să citesc telefonul dar mergea foarte încet, deși aveam semnal și wi-fi și mobil. Am pus un prosop ud peste filtru și s-a mai liniștit. Tipul de sus a ieșit imediat după ce am plecat eu în mașină și s-a întors tot în timp ce eram acolo. Alții au trecut, inclusiv un ninja deghizat într-un mexican îmbrăcat în negru cu o cruce mare de aur pe piept ce se uita nervos la mine. Un tip a stat timp de o oră în balcon pe întunerec, în apartamentul unde se aud copii urlând de câte ori mă mișc prin parcare. Am stat fiindcă am pus niște adeziv pe toate cele 8 piulițe de la sistemul de distribuție electrică de lângă baterie și am așteptat să se întărească. Am mai folosit adeziv de tipul ăsta (JB weld, 6 minute timp de așezare, setting time) dar se întărea imediat.

Le strângeam toate 8, mergeam și făceam un test drive, am un charger cu voltmetru digital în priza de brichetă, îmi arăta bine, adică 14.4 volți, a doua zi dimineața Angela citea 12.5 iar când venea acasă iar găseam una sau două piulițe desfăcute. Mai mult ca sigur se întâmpla aici în parcare. Xenu și bateria eternă, la poalele vulcanului Sylvania. (Probabil un tetan operand avea o datorie religioasă să le desfacă. Căci numai așa se poate explica o asemenea persistență (încăpățânare)). Când eram în Lake Oswego am stat aproape de vârf. Vulcanul Sylvania este singurul din Statele Unite în afară de încă unul tot în Portland care se află în interiorul unui oraș.
Când am câștigat loteria vizelor, aveam nevoie de o adresă în Statele Unite unde urmau să-mi trimită prin poștă cartea verde (care pe atunci era roz și pe ea scria Resident Alien). L-am sunat la București pe fostul meu coleg de liceu Timotei Mitrofan, care de fapt semăna cu John Travolta care de fapt seamănă cu un cântăreți de operă maghiar. Tot în Portland era fostul meu coleg de la IMU (care amintește tot de xIMU), Iulain Mârț, cel care semăna cu Bivolaru (pe atunci habar nu aveam cum arată Bivolaru iar până recent nu am făcut nici o legătură). Scriitorul maghiar care seamănă cu Bivolaru s-ar putea să aibă și el legături cu Scientologia, după titlul unei cărți (Rosicrucea aurie) etc..

Așa zisul fiu autistic al lui Travolta a început să apară pe la WinCo (supermarketul unde mergem de obicei), după ce a murit într-un accident în baie acasă.

Însă la fel ca în cazul Dominicanilor, un cult se pare răspândit în Ungaria, și în cazul Scientologiei ca și al Francmasoneriei s-ar putea să fie încă un nivel deasupra lor, adică ninja din Japonia (ninja nu are plural, la fel ca toate cuvintele în japoneză). Apropo, mi-am amintit de o fază. Își mai amintește cineva de un masacru în Norvegia parcă? Tipul respectiv seamăn perfect cu un Scientolog din Ungaria, la fel cum și Timothy McVey seamănă cu Tom Cruise, etc..
Postare veche, nu este perfect aliniată

1:50 Am deschis iar ușa la balcon. Ca și acum două zile, afară miroase a piatră bazaltică, probabil în seara asta mi-au dat iar praf de izolație bazaltică, ce se prespune că este încărcat cu tetani, după episodul cu Xenu de acum 75 milioane de ani. Majoritatea caselor americane sunt construite cu izolație făcută din acest tip de piatră.

Chiar acum mi-am dat seama de o chestie. Robinho care se pare că locuiește deasupra și care seamănă cu un luptător japonez, nu apare listat nicăieri ca și scientolog, însă numele lui este destul de aproape de o anagramă a numelui Ron Hubbard, profetul scientologilor.
7:23, aproape 5 ore de somn. M-am trezit și am făcut un test drive cu mașina. La început avea 14.5 volți, apoi a coborât la 12,7 și a oscilat, apoi s-a stabilizat la 14,2. Dar ceva părea schimbat, motorul părea că trage mult mai bine. Dar și zgomotul care se aude la fiecare a doua revoluție a arborelui cotit era mai tare. În timp ce Angela mergea la servici de asemenea tensiunea a oscilat. Am citit recent că există ceea ce se numește "smart charging system" adică alternatorul încarcă doar în anumite momente. Am citit știrile și iar am dat peste niște imagini, de data asta oameni de vârstă medie. Toți îmbrăcați în haine noi, de recuzită, asortate de altfel, puțini obosiți și cu degetul pe trăgaci. De ce stăteau așa în palat tot timpul cu degetul pe trăgaci, nu oboseau la deget? Unul pare a avea un ceas scump și la fel ca cel din dreapta, cel așezat treaz, nu pare a avea fizionomie de afgan. Mie îmi par așa imagini regizate, menite să fie privite o secundă două sau cât știu ei că se uită marea majoritate la ele. Dacă le privești doar puțin mai mult, începi să vezi că aia nu e în ordine, cealaltă nu e în ordine, nu îți sar în ochi ca fiind autentice. Tipul așezat se uită și pare frustrat iar pe fața lui se citește. Noi cât mai stăm pe aici? Toți par niște figuranți la un show care durează prea mult, plictisiți peste măsură, nu niște învingători care abia au luat palatul prezidențial.
Iată o imagine, mai multe, de afgani reali

No comments:

Post a Comment

Friendly comments welcome

Note: Only a member of this blog may post a comment.