Thursday, August 26, 2021

August 26

8:00 Am dus-o pe Angela la servici, am mers în parc și am avut o revelație despre revoluția română din 89

8:15 Tipul de sus nu s-a dus la servici, stă acasă, cu puține excepții, de sâmbăta trecută. A început scârțâiala, bufniturile. Folosesc căști de protecție industrială de 32 dB.

10:14 Mai devreme am curățat de praf și mizerie sub camionetă, care nu a fost folosită de atâta timp. Tipul de sus dădea tv atât de tare că se auzea de afară. De câte ori mă băgam sub truck apărea cineva pe alee. Bateria are 7 ani și începe să dea semne, după folosire mai intensivă în ultimele (o duc și o aduc pe Angela la servici, cum o făceam cândva ani de zile, cu același truck). Mâine cumpăr alta. Angela a avut niște cupoane de pizza înghețată cu 2 dolari, alte chestii ieftine și am fost la Safeway. Acolo tot felul de extra (figuranți), actori americani și actrițe mai ales japoneze. Toți ieșiți din comun.

Aveam puțin timp să cânt la chitară înainte de 10, nu am mai făcut-o demult, pun o melodie și mă bag și eu în ea.

Am deschis acum știrile iar când am ajuns la aia cu talibani, sus dintr-o dată s-a trezit (era liniște de o oră) și a început să izbească și să meargă. Face așa de multe ori, pentru un motiv sau altul, mă enervează când văd anumite știri. La felul în care se mișcă, e ca și cum ai avea încă o persoană în apartament, care are părerile ei.

Mă gândeam mai devreme. La 100 morți trebuia să fie cam 300 de răniți, și părți de corpuri umane, sânge, răspândite peste tot în aeroportul acela. ISIS?. Curent ISIS leader.

10:15 Mă așteptam să văd mâini din alea întinse, pe fond portocaliu. Ăștia dublează, încercând să acopere, după un principiu alchimic pe care nu îl mai amintesc, orice postez. Aveți o idee câți oameni mor (și se nasc) în lume în fiecare an?

No comments:

Post a Comment

Friendly comments welcome

Note: Only a member of this blog may post a comment.