Tuesday, August 31, 2021

August 31

12:33 Am citit la repezeală un articol în Historia. Multe cuvinte pompoase, nu știu ce să cred. Am căutat totuși și am găsit ceva. Oops! Ce ar trebui acum să mai fac, să-l caut pe Mihalache, Maniu, că pe Coposu îl am.

7:25 Last night before i went to bed i went and inserted a small piece of a blue and white Clorox toilet bowl cleaner inside of the mole holes. This morning there was no smoke (or so i believed), but woke up groggy because of the smoke last night, could not find my keys, opened the door to see if i didn't forget them in the door, there was a guy outside, one of the Police kids. Took Angela to work, when i got back two dogs running crossed my path in an intersection.

After i posted about possible health damaging ultrasound coming from refrigerators, a possible mitigation idea together with a question, why that noisy part is left in a semi-open compartment, today i see on most sites this fantastic news. Now a Hurley is trying to start or something.

Posted about Willy Brandt, Merkel came out.

7:49 Neștirea zilei. Dacă "modernizezi" astfel cu 32 camere video 1000 de gări fiecare cu 2 milioane de lei de la bugetul de stat, ies 2 miliarde de lei, nu de euro, câți a cheltuit Ministerul Transporturilor în primele 6 luni ale anului. Cei patru angajați erau plătiți totuși de CFR, care este o societate comercială, cu venituri și cheltuieli, nu are treabă cu Bugetul de Stat. În rest, toată lumea cunoaște starea căilor ferate din România.

7:56 Din bătrâni, fără nume, fără fețe, cârpești în mare grabă biografia imaginară a unui impostor din miile care populează toate sinecurile din România.

Alte neștiri. Poza asta deși are rezoluția downgraded "pentru bandwidth" ar spune unii, e făcută totuși de un fotograf expert cu o cameră profesională, partea de afară este supraexpusă pentru a nu se vedea unde.

8:37 For the 4th day in a row, with a few exceptions, the man upstairs is here with me, moving when i move, stumping when i think.

8:44 One on one, deja vu. How about the many?

1:19 Tipul de sus a plecat după 9, am dormit vreo 3 ore, m-au trezit niște copii care urlă pe alee, bursa s-a terminat, a apărut fumul. Știți de este "stock photography?" Ați auzit de site-ul flickr? Acum cu atâtea camere digitale de calitate în toată lumea există mulți fotografi amatori wannabe profesionali. Flick este un site de socializare pentru fotografi amatori, dar există niște site-uri numite de stock, unde lumea își încarcă fotografii pe care speră să le vândă. Se duc, fotografiază orice, iar mediaticii când au nevoie se duc acolo, caută pe subiecte și găsesc pe te miri ce fotografii de calitate flickr pe orice subiect. Astfel, nu prea mai angajează nimeni fotografi. Deci în cazul de mai sus, s-au gândit, s-au dus și au cerut permisiune de la o firmă de transport aerian, au intrat într-un avion, îmbrăcați în talibani mă rog, s-au fotografiat, au pus poza pe site la firma respectivă iar unii s-au găsit s-o publice și i-a plătit tipului vreo 100 de euro ceva. Nici măcar vreo conspirație mai ca lumea.

1:37 Aveam niște pastiloaie din alea de toaletă, white and blue, jumătate clor și jumătate deodorant, le-am tăiat bucăți mai mici și am pus ieri noapte într-o gaură de cârtiță, n-a mai venit cârtița să desfunde galeria și nici fum de ninja de acolo, s-a schimbat direcția vântului, a venit fum de la alt sistem de galerii, am fost și am pus și acolo. Spre să ție măcar o săptămână, între timp am comandat de pe Amazon niște chestii din astea de speriat cârtițe. Avion normal când am deschis ușa, avion mic la mică înălțime făcând un zgomot mare, pentru că stau ăștia de la Scietnologie 24 de ore și mă supraveghează și știu chiar ce vreau să fac în orice minut. A urmat un sunet foarte puternic de alarmă de incendiu care era testată în clădirea vecină, iar apoi o ambulanță, când am deschis ușa să aerisesc fumul ce intrase deja. Niște oameni încarcă sau descarcă ceva trântind fiecare item.

4:21 Când am terminat de scris paragraful de mai sus îmi era deja rău, chiar în acest moment am probleme să scriu la tastatură. Am fost la o plimbare de o oră dar nu mi-am revenit complet, după, am plecat s-o aduc pe Angela, am avut probleme cu ambreiajul, mi s-a mutat punctul, am scăpat puțin mașina la vale dar am frânat). Am venit acasă cam de 20-30 minute, fumul acum se elimină din cele două filtre Winnix cu cărbune și hepa din sufragerie, după ce filtrele au fost saturate.

Am fost în parcare cu o cameră de 6 mm diametru pe care am introdus-o în carcasa transmisiei unde se află cilindrul "slave" al ambreiajului hidraulic. Cel de-al treilea, schimbat acum câțiva ani, cu câteva mii de mile pe el. Am încercat să fac niște poze, însă la scara vecină s-au adunat un număr de adolescenți, țigani unguri și japonezi. Nu ar fi o problemă, dar vorbesc așa de tare parcă latră. Înăuntru se simte puțin miros de clor care probabil vine din galerii după ce am pus firimiturile acelea de pastile de clor.

Înăuntru este puțin ulei, dar pare colorat și poate fi de la scurgerea pe care o am la baia de ulei (am șters baia de ulei acum câteva zile, este o scurgere foarte mică undeva în față) care a intrat pe aceeași gaură pe care am introdus camera. Era ulei și pe conducta de lichid de ambreiaj. Nu am putut să mă concentrez din cauza acelor copii, care vorbeau atât de tare, la un moment dat au trecut chiar pe lângă mine care eram întins pe jos sub mașină. Practic nu știu ce am fotografiat.
5:48 I went and bled the clutch with Angela, she pressed the pedal about 4 times. I think it's better but it can be (was) even better, i'll do it tomorrow again, after i read some more.

6:39 The guy at the balcony yells for 2 hours now, laughs every time i open a new face, etc. while the guy upstairs, everybody else is quiet. Looks like i got into big trouble with Willy Brandt, it was not the first guess, i was under the influence of that smoke big time last night, it lasted through the day today, now i'm frantically searching through the very populated list of the 1910 to 1913 of 438 people. 

11:41 After going through that list twice, with about 30 pictures (first screen of the results for each, twice), with dust in my eyes (people are hitting things around the building all the time), i couldn't find Willy Brandt. Lately i saw many opera singers are included in IMDb so i don't worry that much about those. However, when i can't find a guy, i go and look in there too and after so many hours, i think i found something, but simply can't finish it tonight.

11:44 Shame on me (and all that comes with it) for not knowing my hydraulic clutch had a bleeder. In both occasions when i replaced the clutch, it had leaked fluid big time by the hole with the line going into the transmission case, which is way above the bottom of the case. I just ignored the harder to see protuberance coming from another hole above the line hole. The bleeder. It can be seen in the pictures with the slave cylinder, the little brass thing that goes nowhere.

I first went to Macavei, (Specialty Import in Oregon City), now closed who instead replaced... the slave cylinder. Probably tightened the bleeder back, tried to drive back home, got really sick, i called a towing, got back home almost dead) somebody untightened it again and i ended at Steve (actually his father was there too by that time) who gave me an estimate and then he fixed it for 1500 dollars. Same the second time, when i towed the truck from here. I remember days after i called a place i believe it was "Clutch doctors" who gave me a quote for 600 bucks. My ignorance cost me two unnecessary repairs. What can i say, there was this little guy at Steve, Roman, who later i figured he looked like the Emperor of Japan, then Akihito. Steve has his shop in Beaverton next to Toyota service factory.

I think it was after i posted the phrase "They don't call it Space Opera for nothing" when the billionaire space race started. It's so good to write here where i can put all the links i want!

No comments:

Post a Comment

Friendly comments welcome

Note: Only a member of this blog may post a comment.