Tuesday, August 24, 2021

August 24

8:15 Nu e nici un secret că după februarie 1996 eu nu am mai fost ce eram înainte. Ultima ocupație din România a fost de programator, am fost destul de bun, am făcut programe de salarii și contabilitate în timp real, cred că printre primele, uneori îmi place să mă gândesc că am dat un exemplu în direcția asta.

În SUA am nimerit exact pe mâna celor care mă deranjau în România, dar nu am avut habar. Din cauza lor, a trebuit să iau job-uri incredibile, ca de exemplu băiat de pus marfă în rafturi, la Sheridan, dar când și-au dat seama că nu prea au ce face cu mine la nivelul la care eram, s-au hotărât să mă downgrade puțin. Să mă coboare la un nivel inferior, unde să fiu mai ușor de manipulat.

Sub pretextul și sub aparența rasismului care există, dincolo de orice limite, mai ales în statul Washington (a nu se confunda cu capitala), la nord de Oregon, Dan Costan, un tip care cred că e un boxer, pictor și scriitor din Ungaria, m-a dus la o firmă unde m-au pus să lucrez singur într-un colț într-un depozit mare la o mașină care folosea tricloretan (metil cloroform) ca și agent de răcire, o substanță interzisă de OMS, sprayat pe piesele respective. 

Deci practic m-au gazat, dar nu așa ca să mor ci ca să devin o legumă, ceea ce s-a și întâmplat, după vreo câteva zile. Am început să am halucinații, nu mai dormeam, după o săptămână am ajuns la spitalul de nebuni, iar după nu mi-am mai revenit decât parțial. De fapt la câțiva ani după fază, Dan, cu care încă credeam că sunt prieten, mi-a și zis, "gândeai prea repede".

Timp de vreo zece ani după am fost o legumă, au făcut ce-au vrut cu mine, am ajuns să lucrez și ca programator, însă mă uitam la ecran zece minute până scriam o linie. Încă vreo zece ani și mai ales după aceste lungi plimbări în parcuri, unele în păduri cu locuri denivelate, am început să-mi mai revin, deși până în ziua de azi nu 100%, mai ales din cauza apartamentelor mizerabile în care am locuit și care cam anulau toată chestia cu plimbările în aer liber.

De aceea am dificultăți cu html, cu programarea în general, după ce m-am apucat de blogărit și am descoperit chestia cu asemănările, mi-a fost destul de greu să învăț câteva chestii de bază din html. Când am început să mă obișnuiesc cu o anume procedură după care construiam o asemănare din asta, adică în vara anului trecut, google a hotărât să modifice interfața blogger cu care lucram. Mi-au trebuit câteva multe luni să mă obișnuiesc iar, dar chestia m-a încetinit mult.

O postare din asta e o procedură destul de complicată, în afară de căutarea propriu zisă, care este o muncă în sine, o combinație între html și interfața vizuală blogger, nu folosesc alte unelte pentru a nu complica și mai mult situația și mai ales pentru a avea control total asupra postărilor.

Una din modificările pe care le-au făcut, combinată cu ignoranța mea în html a dat naștere unei situații riscante. Dacă uit să pun link-ul la căutarea google, după o deformatare, în atributul href rămâne implicit adresa la www blogger com, iar dacă cineva face clic pe poză va fi trimis la adresa respectivă, unde normal, dacă nu are cont va fi întrebat să-și deschidă unul, ceea ce poate fi șocant pentru cei care nu știu nimic de IT, iar dacă are și nu e logat, va fi întrebat de parolă, ceea ce seamănă cu un atac de phishing. Imediat au apărut în media românească aluzii la hackeri, etc.. Au început să-mi apară în față pe unde merg mașini cu numere gen HAC, etc..

Între timp am reușit să înțeleg mai multe chestii din html ceea ce îmi va permite să schimb procedura aceea riscantă.

Ieri s-a întâmplat faza tocmai la Șoșoaca, mai ales din cauza urii pe care o simt când îi văd fața, dar și din cauza vecinului de sus care s-a apucat de ciocănit în podea și scutura praf de pisică, pe care l-am simțit imediat. Deci am uitat iar să pun link-urile, azi am descoperit absolut din întâmplare, probabil multă lume s-a enervat, îmi cer scuze, am eliminat posibilitatea pentru viitor.

8:58 Nu știu, poate budiștii au descoperit ce e conștiința și se pot conecta la gândurile altora (poate au preluat ceva din hinduism, iar ninja de la budism), poate au alte mijloace, sau pur și simplu ceva tehnologie, dar este sigur faptul că tipul de deasupra se mișcă pe sus în funcție de ce fac sau mai ales ce gândesc eu. Sub pretextul că se pregătește să plece la serviciu (ieri nu a fost, a "party" prea mult, de unul singur, cu muzică și probabil droguri), dimineața (într-o zi am venit din parc când pleca, nouă și ceva, seara vine pe la 5) se mișcă prin casă vreo două ore și scârțâie podeaua, dar nu are nici o legătură cu vreo activitate, ci doar după cum mă mișc sau gândesc eu. Este atât de enervant încât pur și simplu îmi schimb toate ideile, mă influențează în orice vreau să fac (cum poate să existe un bărbat de vreo 30 și, cu înfățișare de brazilian, care să nu aibă nici un prieten sau prietenă, să petreacă tot weekend-ul și tot timpul liber singur în apartament, etc.).

11:35 Am mai dormit două ore, tipul de sus e tot acasă, de 3-4 zile, bursa s-a dus în sus, înăuntru a început să miroase cum miroase a doua zi după ce tipul de sus pune praf de pisică, a ouă clocite adică, am ieșit să văd dacă miroase și afară, adică din pereți, nu știu cum mi-au căzut ochii pe o picătură de ceva pe interiorul roții din dreapta a camionetei care acum e parcată în locul mașinii, m-am dus să văd, era lichid de frână, s-ar părea că nu am strâns bine șurubul de aerisire, m-am dus să iau niște scule, a început să sune o sirenă ca la nebuni, apoi alta, m-am băgat sub mașină și am strâns un pic, probabil va trebui să-l scot și să-l curăț de rugină, de vreo 2-3 ori sau să-l înlocuiesc, am mai pus niște clor cu deodorant în 2 în locuri în apartament, au trecut 24 de ore de când am vorbit cu tipa de la Progressive (asigurare) care spunea că un agent local mă va contacta cu opțiuni în 24 de ore, m-am dus la calc lui Angela (lui Angela, nu sunt de acord cu modificarea numelor pentru a le acorda, ca în maghiară) care e lângă geamul de la alee să verific, pe site, nimic nou, japoneza aia cu 2-3 copii de la clădirea D a trecut pe la geam cu un cărucior, nu știu unde, poate la plimbare, aici lumea nu prea merge pe jos, când trecea între ea și mine, care doar mă uitam pe geam, a trecut un tip de la mentenanță cu un cart electric, etc., iar tipul de sus scârțâie podeaua non-stop. (Când merg pe undeva unde este lume și trec prin spatele cuiva, automat cineva vine și se interpune, asta de ani de zile sau de când mi-am dat seama prima dată, dar... prin geam? sau vor numai impresia subinconștientă, oamenii merg pe impresie, înțeleg în magazine unde sunt camere care pot fi scăpate pe internet, dar aici?).

12:00 Mă uitam pe telefon la conversația cu Progressive, nu sunt deloc obișnuit cu texting, tipul de sus a dat televizorul foarte tare, nu mă puteam concentra, mă gândeam, să sun, să nu sun la Progressive, au fost aproape 4 zile de la accident, mașina e tot aici, apare în spate o tipă în pantaloni scurți cu un copilaș, mă uitam la fața ei, nu la picioare, încercând să-mi amintesc dacă am văzut-o undeva, la care a ridicat instant mâna la față, acoperindu-si jumătate din ea, a făcut stânga-mprejur și a plecat cu tot cu copilaș.

Mai devreme am fost pe la mașină, am văzut un kk de câine, trebuie să merg să-l strâng înainte de a împuți totul pe aici, dar dacă mă duc, mirosul îmi va intra în haine și în plămâni.

8:45 Ultima dată când am schimbat filtrul de benzină la camionetă a fost în jur de anul 2000. Încă era Cindy Dunster manager la Sussex. A fost traumatizant fiindcă nu știam cum să-l schimb, a durat mai mult decât am crezut, a curs benzină în parcare și a mirosit jumătate de zi.

Acu vreo 2-3 ani cred mi-a picat pompa de benzină, m-a costat 900 de dolari s-o înlocuiesc, dar după cum arată, nu au schimbat și filtrul. Până la Hyundai, care m-a înnebunit cu un zgomot datorat presiunii scăzute la benzină, tot din cauza filtrului, care însă este foarte greu de schimbat.

Am comandat pe Amazon (este foarte mișto fiindcă ține "minte" comenzile anterioare, deci la o mașină, știi ce cauciucuri ai cumpărat, filtre, ulei, etc. și data viitoare doar clic și faci o nouă comandă) un filtru și azi l-am instalat. Mi-a curs benzină și praf chiar în ochi, uitasem de un șurub care ține un colier care e legat de niște țevi de benzină, până la urmă m-am descurcat, dar ninja, actorii m-au traumatizat cu gesturile și zgomotele lor din parcare în timp ce. După, am mers pentru un test, am mirost, nu mai miroase nimic din eșapament, sper că a și revenit la un consum acceptabil. Lampa de avertizre pentru catalizator era stinsă pe bord de vreo 2 zile, după ce am mers vreo 100 mile undeva.

Care este teoria. Presiune scăzută la injectoare datorită unui filtru murdar conduce la "picurare". Adică în timp ce injectoarele spray-ază cad și picături de benzină. Acele picături nu contribuie la ciclul ardere/detentă, abia dacă se încălzesc și se evaporă și trec în evacuare și sunt arse în catalizator.

Computerul deschide injectoarele mai mult timp ca să compenseze, iar picăturile reprezintă pierderea.

Consumul este mult mai mare, iar catalizatorul se duce mult mai repede.

Am cumpărat de pe Amazon un filtru similar cu 11 dolari, iar schimbarea a durat o oră. În poză se vede partea "curată" sau de ieșire a filtrului, benzina circulând de la stânga la dreapta.

Urmează mâine să atașez interfața aceasta ELM care am cumpărat-o pe Amazon cu 3-4 dolari, acum e 11, la conectorul de la mașină care se găsește de obicei sub bord în stânga, care se conectează cu computerul mașinii iar prin bluetooth cu telefonul sau tableta sau laptopul, unde pot folosi o aplicație gen torque (Android, versiunea light=gratuită), sau car (Microsoft, pe laptop) pentru diagnosticare mai departe (citire seznori, parametri, timpi injectori, avans, consum etc.).

No comments:

Post a Comment

Friendly comments welcome

Note: Only a member of this blog may post a comment.